En helt vanlig tisdag!

Fast så vanlig kanske den ändå inte är. Jag kan börja med att prata om lite historiska dagar.
Först och främst vill jag bara utlysa en stor skål  till alla bajare för att vi leder serien. Vi kommer göra det ett bra tag till så den dagliga dosen blir att man ska kolla tabellen. 343 på SVTtext!.
ESC 2006: Finland: Så oerhört bra var dom inte. Jävla smågulliga monster som "sjöng" nåt man inte hörde.

Ryssland: Lär dig engelska grabben

Bosnien: ZzZzZzZzZzZ

Rumänien: Disko.. Wiieieieieie!

Sverige: Oerhört strålande instas. Värd en seger.

Resten: Gå och lägg er. Topp 5 annnars dåligt asså.
Ajja dagen inleddes med ett kursprov i Matte. Rätt så Lätt. Men tydligen inte för tobbe som satt hur länge som helst och då ska vi inte ens prata om herr Kvistrum.
Efter det så lämnar alla mig utom just Tobbe och mini och vi drar och käkar. Sen blire Datastugan och X11 för hela slanten. I Väsbyligan ansluter Al Funghi som tyvärr inte va den han utsåg sig för att vara men klart värd varenda öre bara för namnet.
Nu har även Martin anslutit sig och gänget börjar återslutas. Men kvar idag väntar ett Sam-prov för mig ocgh sen blirTandlärren. Jag har träning idag också och jag borde nästan klippa mig. Men vi får se. Natten e ung.
Nijja man kan se många stjärnor och det snurrar. Oändligt många siffror överallt. Runt går det. Men med bundna ögon så kan man klara sig. Nijja Nijja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback