Resfeber!

Nu är det inte långt kvar. Om lite drygt 18 timmar sitter jag på flyget på väg ner till Alanya. Jag kan inte fatta att det är så nära. Jag har tänkt hela kvällen att jag ska packa men det har inte blivit nåt av det. Varför vet jag inte. Men jg har ju gott om tid till att göra det imorn och det viktigaste ligger redan framme på köksbordet.

Nej jag känner mig fett rastlös just nu. Jag kan inte riktigt ta mig för någonting utan sitter mest och försöker driva tid. Jag väntar på att Crille ska sluta snacka med sin flickvän så att vi kan gå ut och ta en promenad. Jag behöver få lite luft om jag överhuvudtaget kommer somna inatt.

Annars är jag fett trött. Jag vakande för tidigt helt enkelt. Jag kollade på klockan och trodde den var halv 2 så jag slängde mig upp ur sängen men det visade sig att den bara va halv tolv men då pallade jag ine gå och lägga mig igen. Och jag hann inte mer än att vakna innan Crille och Ludde tvingade mig över till Ullis för en Pizza. Men samtidigt får man väl va glad att dom vill ha med mig.

Sen blev det en tripp till stan. Martin och jag hade bestämt oss för att växla lite pengar så vi åkte in vid tvåsnåret för att fixa det. Men Martin skulle även sätta in lite pengar på hans syrras konto så vi begav oss till Handelsbanken vid Gustav Adolfs torg. På tal om det så snackade vi lite om hur sjukt det är att man aldrig går just dom gatorna när man känner gatorna runtommkring utan och innan. Och sen va själva banken rätt sjukt. Vi vågade oss nästan inte in för dels va det 3-4 stora ekdörrar på vägen in och väl inne såg det bara skumt ut. Det kändes för fint för oss förortsbor. Men så var det men den saken. V fick våra pengar växlade på Forex och rörde oss sedan hemåt igen.

Jag va ju på match igår föresten och ännu en hemmaseger fick jag skåda. Nu mot Malmö och jag tror det va den skönaste segern iår. För Malmö pressade så otroligt på slutet men vi krigade oss till en seger. Helt underbart. Sen var det ju en incident med ölstänk men jag orkar inte snacka om det här för det är redan så uppförstorat och onyanserat i media. Det enda jag säger att det va rätt av Fröjdfeldt att pausa matchen för att markera. Det var ännu mera rätt av klacken att peka ut och förvisa den skyldige. Och det bästa med allt var att man startade matchen igen och då med ett sjukt bra drag på läktaren. Så ska det va!

Sen fick jag höra ikväll att Jenny återigen börjar tveka på att hon ska komma hit eller inte. Jag förstår ju varför hon gör det men ändå så blir jag ledsen över det. Fan jag saknar henne och vill verkligen träffa henne för vem fan vet när det blir en chans nästa gång. Och det är ju tråkigt om hon inte vågar träffa mig för då lär det ju bli svårt och va vänner. Men jag kan ju inte göra så mycket åt det tyvärr. Hon måste ju få bestämma själv såjag hoppas fortfarande hon kommer. Men kanske har hon rätt i att det inte är så smart men isf kanske det inte är så smart att vi ens försöker vara vänner. Jag vet fan inte längre. Det känns bara så hopplöst på nåt sätt. Men men, det löser väl sig får man hoppas. Och jag orkar inte ta det just nu när jag ska åka bort och allt. Men det är klart det är tråkigt att det ska behöva va så här.

Jag satt förövrigt och tänkte fylla min ipod med låtar inför resan men kom bara halvvägs innan jag tröttnade. Jag vet inte om jag pallar. För jag msåte isf åka och hämta en laddare hos syrran i Enskede imorn och jag känner ingen lust till det. Så det får nog bli en iPod-fri resa den här gången. Men det ska vi väl klara oss utan. Viktigare är det att solglasen och badbrallorna kommer med och det missar jag inte.

Sen en annan tråkig grej är ju det här med Michael. Även om jag inte kände killen nåt vidare bra så är det en kille man vet vem det är och nån man ändå gått i samma skola som så det är sjukt tråkigt att sånt här händer. Och så synd om hans föräldrar och syskon och alla hans vänner. Nej fyfan. Jag lider verkligen med dom. Det är fruktansvärt!

Men nu ska jag försöka tjata på crille lite så att han sliter sig och följer med ut. Sen lär vi inte höras mer föränn jag kommer hem. Då kommer det väl en liten reserapport får vi hoppas. Hare så bra och ta nu hand om Sverige!

PEACE! 

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ha de bra! Nästa vecka kommer vädret till Sverige! :):)

2007-08-03 @ 12:14:53
Postat av: Usman

Fan ni får ha det så kul fyfan:D
Alanya e fett fint ställe, sköna stränder , fina kläder , snygga brudar .
ni får bara ta det lugnt med pengarna så att ni inte blir panka som ja bleb :P:D

2007-08-03 @ 15:06:20
Postat av: LOL

Hahahahahaha..lol
Ehm.. gz antar jag?

2007-08-19 @ 19:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback