Det blev en seger till slut!

Jag är bloggtaggad som fan nu. Det här med listorna är ett bra sätt att hitta tillbaka till skriveriet! Så nu efter kvällens match så ger jag er lite färska listor...


3 saker att glädjas över denna match:

1. Att vi faktiskt lyckades vinna den här matchen till slut. Vi gör inge strålande insats men faktum är att vi flera gånger lång under och en bit in i den andra halvleken låg vi under med 5-3. Ändå reser vi oss och producerar fyra mål framåt. Det är alltid starkt och det blev till slut en jävligt skön seger!

2. Tobias Erikssons kanon till 2-2. Han får snacka bort det hur mycket man vill men dunkar man in en frispark från egen planhalva är det ett drömmål. Riktigt jävla vackert!

3. Niklas Kihlman fick sätta spiken i kistan på ett friläge där han iskallt väntar ut målvakten för att sedan kyligt placera in den under armen på densamma. Kul att du äntligen producerar. Men som jag alltid säger, det hänger på håret!
3 saker som inte alls var bra idag:

1. Vi släpper in fem mål mot ett ganska mediokert lag. Det får verkligen inte hända. Så dåliga är vi verkligen inte och det va hela lagets fel att det händer. Uppryckning tack!

2. Vår första minut i den andra halvleken är bedrövlig. Med bara några sekunders mellanrum får Husbyfemman två frilägen och kan vända matchen till deras fördel. Dags att vakna kanske?

3. Vi får inte bli för bekväma. Det är livsfarligt med underskattning. Och det är väl ganska allvarligt när hela laget halvt sitter och deppar i omklädningsrummet efter en seger. Nej kom igen nu Snappers, vi behöver inte göra det onödigt svårt för oss. Vi kommer möta riktigt bra lag i vår så då får vi kriga när det verkligen behövs!
För övrigt vill jag säga:

1. Jag är så oerhört ledig imorn. Så nu blir det till att kolla Kyle XY hela natten lång.

2. Jag älskar min nya mobil. Äntligen slipper jag den där gamla skiten som alltid bara strulade. Underbart!

3. "Pappa kom hem, för jag längtar efter dig" - Jag börjar sakna dig som fan nu. Jag vill visserligen inte att du tänker på det men jag måste ändå få säga det. Och jag ska försöka bli bättre på att gå upp i tid så vi kan skypa innan det blir för sent hos dig.

4. Välkomna tillbaka till Allsvenskan BP! Nu hoppas jag verkligen att dom skippar bojkotten (som verkligen inte längre leder någonstans) och att vi sluter upp på Södermalmstorg för en ny galet skön marsch till Stadion!

5. Sverige är inofficiellt världsmästare i Fotboll. Man får glädjas över det lilla!

6. Skönt reportage om Groningens svenskar i SVT-sporten. Petter Andersson, du är kung!

7. Kennedy kom hem! Du behöver inte lida i Ajax längre!

8. "HLD är vår hemmaborg, det är där vi regerar, VI ÄR BLACK SNAPPERS, och guldet ska hem till oss"
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Kvistrum

1. Vad vi har saknat listorna!

2008-11-16 @ 22:06:35
Postat av: Patsouras

glädjande att höra att hoffa eriksson och niffe k producerar ! ångrar dock som fan att jag inte var på plats. allt tack vare fm 09 , avgå ! haha.

kul att du har börjat blogga igen ..då lär man få börja kolla den här sidan mer frekvent!

underbart bror !

2008-11-16 @ 22:17:18
Postat av: P-A

Du skriver ju saker så man börjar gråta.

Jag vill inte hem ännu. Kom hit istället. Nu !!!!!!

P.S. Vad sa dom om Petter ?

2008-11-17 @ 14:22:06
Postat av: Anonym

Du skriver ju saker så man börjar gråta.

Jag vill inte hem ännu. Kom hit istället. Nu !!!!!!

P.S. Vad sa dom om Petter ?

2008-11-17 @ 14:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback