Lite av varje...

15 städer jag måste se innan jag dör:

1. New York, USA
2. Tokyo, Japan
3. Rio de Janeiro, Brasilien
4. Sydney, Australien
5. Las Vegas, USA
6. Moskva, Ryssland
7. Kapstaden, Sydafrika
8. Kairo, Egypten
9. New Delhi, Indien
10. Los Angeles, USA
11. San Fransisco, USA
12. Wellington, Nya Zeeland
13. Hong Kong
14. Katmandu, Nepal
15. Barcelona, Spanien


3 filmer jag ser fram emot att se:

1. Harry Potter och Halvblodsprinsen
2. Pirates 4
3. Änglar och Demoner.
5 oslagbara serier:

1. One Tree Hill
2. Prison Break
3. Kyle XY
4. Heroes
5. 24
5 matcher jag vill se:

Real Madrid - Barcelona
Celtic - Rangers
Arsenal - Tottenham
Inter - Milan
Panathinaikos - Olympiakos
5 värvningar jag vill se till Hammarby:

1. Patrik Gerrbrand
2. Rasmus Bengtsson
3. Kennedy Bakircioglu
4. Alexander Östlund
5. Björn Runström
5 saker att se fram emot 2009:

1. Jag fyller 20 år!
2. Insane på Gröna Lund.
3. Brommapojkarna borta!
4. Portugal med päronen?
5. Mycket pengar att spara undan för World Tour 2010/2011
3 saker jag ska göra nu:

1. Sluta skriva detta meningslösa blogginlägg.
2. Äta Lingongrova med Ost.
3. Sova.
3 Saker på planeringen imorn:

1. One Tree Hill
2. Prison Break
3. Jobb 14-22
3 obligatoriska slutord:

1. Ha det bra
2. God natt
3. PEACE!

Kommentarer
Postat av: P-A

Glömde fem saker jag måste lära mig:

Hålla ordning i mitt rum

Tvätta mina egna kläder

Laga annan mat än makaroner

Sova på natten som alla andra.

* Ställa frågan: Kan jag hjälpa till med något.

2008-11-18 @ 08:01:41
Postat av: Linn

i pirates fyra kommer det inte va nån orlando bloom, knappt nån kiera knightly MEN en zac efron... vadå förstöra?!:(

Postat av: Kvistrum

Du e fan i högform nuförtiden :P Men tanken på en till piratfilm fick mig att gå in i en lätt depression

2008-11-18 @ 11:25:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/20694/
Postat av: Flemmy

Först ingenting... Sen ingenting... Sen pang! Så finns det inte mindre än fyra (!!) listor att gotta sig igenom :P Tebrand, mannen som gett ketchupeffekten ett ansikte? Underbara listor, keep going :) Nummer 12 på listan av städer ser jag fram emot i en nära framtid ;)

2008-11-19 @ 17:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback