31 things in my mind!

1. Jag är sjukt trött. Funderar allvarligt på att sova en stund nu men fan jag måste få ordning på dygnsrytmen igen. På måndag börjar allvaret och då funkar det inte att somna typ fem på morgonen. Så jag vet inte vad jag ska göra

2. Jag är officiellt korad till ny ledare över Brödraskapet nu. På måndag sköter jag de första beställningarna på egen hand. Nu ska det bli ännu bättre ordning därnere.

3. Klarade tidningsreturerna galant utan hjälp idag. Förstår verkligen inte svårigheterna med det. Men sen är jag ju rätt smart också!

4. Fyfasiken vad jag är taggad på att resa. Drömde inatt (eller ja, snarare imorse) att jag va i Rio de Janeiro. Det va en sjukt härlig dröm. Kan inte vänta på att få uppleva det på riktigt!

5. Att jobba två timmar är sjukt meningslöst. Förutom att jag nu känner mig död för att jag va tvungen att gå upp för att gå till jobbet (Kan ju vara rätt svårt att gå till jobbet innan man gått upp liksom) så var det nästan drygt att gå hem innan man ens hunnit blivit varm i kläderna. Men ska väl inte klaga. Tjänade ju in typ 140 spänn lite enkelt sådär så.

6. 1300 spänn?!?!?! Jävla dryg mobilräkning. Tur att jag får ganska saftig lön ändå så jag inte blir alltför fattig nu framåt jul. Men fan måste ju spara lite också till 2010/2011

7. Jag håller på att förhör Flemman på lite BSC-låtar. Jag översätter en textrad eller en vers och ser om han verkligen kan låtarna. Det är ju liksom ett måste inför imorn. Men det skrämmer mig att han inte ens kan lista ut refrängen till Blind Man. Inte bra frysen!

8. Fan va tråkigt det är och kolla landskamper i fotboll när de inte gäller nåt. Och nu är vi inte ens inofficiellt världsmästare längre. Pinsamt!

9. Dagens BSC-låt: Long Sleeves! Fan va jag taggar till imorn!!!!

10. Vet att det är pinsamt bara i sig, men såg Forrest Gump för första gången inatt. Nu förstår jag i alla fall vad alla pratar om. Genialisk film, helt seriöst.

11. Vill ha en ny serie att kolla på. Behöver seriösa tips (och med seriösa menar jag att man kan utesluta skräp som Grey's Anatomy och Smallville)

12. Ostbågar är verkligen tio gånger godare dagen efter. Hur kan det va så?

13. Asså den här dagen känns bara så konstig. Jag jobbade ju ändå på förmiddagen så man kan ju inte säga att jag är ledig. Men jag jobbade ändå bara två timmar så dagen har ju ändå varit händelselös. Förrvirring!

14. Kanske blir det en skidresa trots allt i vår. Känner verkligen att det är på tiden. Var ju ett bra tag sen sist och minnena därifrån är ju så klassiska!

15. Dagens BSC-låt 2: Lonley Train

16. Jag vill åka på Sensation Black, White i Amsterdam nästa år är också lockande. Fast nej, inte tänka så. 2010/2011 är det som gäller. 2009 SKA va mellanår!

17. Kvällens film blir nog i alla fall Taken. Kommentarerna på powerbits vittnar om att den ska va bra och Crille tjatade ju som fan igår så det ser jag lite fram emot faktiskt.

18. Linus Pettersson lirar mot Firstcream på söndag. Fan va jag saknat min anfallspartner!

19. Måsen, du får ta och komma hem nu och dra igång lite saker igen. Det har varit alltför dött sen du stack asså!

20. Fan har jag fått ihop 20 saker? Trodde jag skulle få kämpa för att få ihop 10. Men det är ju skönt det i alla fall. Så håller jag mig vaken.

21. För fan min mage värker verkligen av för lite sömn. Inte helt okej!

22. Va i helvete (ursäkt uttrycket) va det för avsnitt på One Tree Hill den här veckan. Helskumt (fast i och för sig skitbra)!

23. Dagens motto: No promises, No regrets!

24. Dagens BSC-låt 3: The Bitter End

25. Dagens icke-BSC-låt: Falling - ZapFlap

26. Kom ju på igår att jag inte behöver lägga så mycket pengar på en resa i sommar. Har ju en tillgodo som päronen ska bjuda mig på. Portugal nästa äle?

27. Igår kväll när Flemman och Tobbe var här väcktes minnena från Eurotrip till liv igen. Fan vad jag saknar den tiden, och fan vad jag längtar till den ännu större resan, förlåt att jag upprepar mig, men det e gaaaalet.

28. Och jag vart ju inte mindre taggad av alla sköna landskap från Forrest Gump. När han snackade om soluppgångarna i den amerikanska öknen fick jag rysningar...

29. Dags att runda av kanske?

30. Okej, men nästa punkt på dagordningen: Ta ett stort glas Bravo Tropisk juice och en tallrik filmjölk med Cornflakes. Och ja, jag äter frukost när vanliga människor sover middag. Men sån är jag.

31. PEACE!

Kommentarer
Postat av: Flemmy #32

Jävligt viktigt med en 31'a punkt faktiskt.. Allt för att va lite annorlunda ;) 32 punkter hade dock varit snäppet bättre ;)

2008-11-20 @ 17:47:41
Postat av: Linn

Jesper, till och med jag har sett Forrest GUmp för länge sen!! Illa hurru ;) men den är grym!

Postat av: Dexter

ie ie Dexter är bästa serien watch it !

2008-11-21 @ 08:59:24
Postat av: Kambodja-gerillan

1. Sluta ringa farsan på mobil. Skype = gratis.

2. Lägg dig kl 12 och prova att blunda.

3. Dagens låt: Get back to where you once belong.

4. Va glad för 7-Eleven.

5. Hellre Rio än Phnom Penh !

6. Sluta läs och gå och lägg dig !!!!!!!

2008-11-22 @ 12:44:48
Postat av: johan

vafan jesper, det här avsnittet av One Tree Hill sög ju! Lätt det sämsta på den här säsongen, det enda somva lite intressant va slutet :P



puss påre

2008-11-23 @ 12:36:29
Postat av: Tebrand

johan: Klart att det inte va "riktiga" one tree hill. Men jag gillade ändå avsnitten. Tyckte det va fett skönt på nåt sätt. Men det e klart, det va ju inte som det ska va!

2008-11-23 @ 13:45:21
Postat av: Tobbe

Dags att bryta tystnaden. Ni som inte förstår och uppskattar One Tree Hill är alldeles för ytliga.

2008-11-23 @ 13:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback