Avslagen hets

Klockan är över elva. Sedärja. Så vad gör man då. Jo man dricker sprite och skriver blogg. En helt okej sysselsättning ändå. Inte så att jag funderar på att göra nåt annat i alla fall. Kanske i så fall när bloggen är klar och glaset är tomt, men å andra sidan kanske det är rätt logiskt. Ajja, jag svamlar som vanligt. Känns som att det blivit lite av min melodi på senaste tiden. Kanske inte riktigt kan greppa allt som sker nu så då blir det mest svammel. Men lika bra det för då uppdateras ju i alla fall bloggen. Hör jag någon som klagar?

Jag jobbar i morgon. Det är typ ganska sjukt med tanke på att jag aaaaldrig jobbar tisdagar. Okej liten överdrift där kanske men faktum är att jag aldrig är schemalagd på tisdagar men det händer ju att man hoppar in extra ändå. Som imorgon till exempel. Men dom smällarna kan man ju faktiskt bara ta. Inga konstigheter.

Måste säga att min sprite va sjukt avslagen. Känns som att dricka mineralvatten med alldeles för lite smak. Men i brist på annat så dricker man ju liksom. Botten upp!

Asså förlåt men har inget vettigt att skriva egentligen. Vet inte varför jag hetsar så mycket med bloggen numera. Det har bara blivit så helt enkelt. Nej nu ere dags och kolla om Flemman är vaken. Men jag slaskar upp en liten trevlig bild som genererar lite minnen. Puss på er!


Mallis-08

..och det bästa med det är att jag ska tillbaka!!!

PEACE!!

Kommentarer
Postat av: Annika

snacka om att jag kommentarterrar dig.. men asså hahaha slaska upp.. jag tröttnar inte:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback