Bomber och dykare

Ny dag och nya möjligheter. Nej vette fan förresten. Känns som att den här dagen kommer bli ganska händelsefattig. Är fortfarande inte helt hundra efter gårdagens mystiska illamående och valde att avstå jobbet. Och eftersom jag ändå inte ska gå på personalfesten ikväll av samma anledning så känns resten av dagen väldigt oplanerat. Det är väl i och för sig både tråkigt och skönt. Jag behöver säkert lite lugn och ro i mina ganska stormiga vardag men samtidigt känns det rätt segt att bara sitta inne och glo. Men vi får se hur humöret utvecklar sig under eftermiddagen och om några alternativ till underhållning dyker upp.

Oavsett måste jag hylla gårdagskvällen en hel del. Criffääääääää kliver in med ett sprillans nytt Xbox 360 och Fifa för att hålla mig sällskap. Det hela slutade med en bragdturnering av Sveriges U21 där vi tar oss till final mot ett överdrivet bra Frankrike. Det är ju typ smällar vi får ta men måste passa på och berömma Zlatans bomb i semifinalen mot Polen. Magi på det målet.

Men vi tog i alla fall revansch genom att kötta oss till guld i Copa del Rey. Etoo var ju rena monstret och sprutade in baljor. Dessvärre fick min tumme under kvällen mer en blåfärgad touch då jag verkligen inte är van med handkontroll. Men som sagt, det är smällar man tar en sån kväll.

Sen kan jag ju flika in ett grymt filmtips i "Allt Flyter". Väldigt underskattad. Trodde väl innan att den skulle vara ganska medioker men om sanningen ska fram var den riktigt skön. Helt från ingenstans.

Och så Pittsburgh där framåt småtimmarna. Farsan kliver upp och följer avgörandet med oss. Det va ju fullständigt magiskt att kolla för vilken match det var. Hockey i absoluta världsklass. Dessutom sjukt skönt att Detroit INTE vann. Pissa på alla svenskar! Haha. Nej magi på den kvällen och Magi till Criffäääää som kliver in och livar upp!

Men dags att syssla med något annat. Men jag lägger väl in en bild idag igen. Alltid något att titta på.


ÖREBRO AWAY 2009


PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback