Där måsarna skrattar sig hesa...

Sedärja, nu har det blivit väldigt mycket inlägg här på väldigt liten tid men vafan, är det så att man är bloggsugen så ska man väl köra på det. eller?

Jag kan ju säga att jag är lite smått onykter ändå. Jag och Flempa har nämligen suttit och firat lite på Runbypuben denna ärade kväll. Jag hade ju trots allt en väldigt dåligt dag där jag kände mig totalt håglös och inte orkade med mig själv riktigt men det ändrades snabbt då jag helt plötsligt fick framtidsplaner och allt. Det e fanimig fina tider!

Så vad gäller saken? Jo vi bokade nämligen resa idag till Magaluf i Augusti. Från ingenstans så tog vi tag i saken och slog hammaren på spiken, spiken i kistan och kistan i golvet. Nu är det klappat och klart, ingen återvändo och så vidare.

Jag, Flempa, Stocken, Tobie och Berget drar till Espana om lite drygt två månader och det känns ju rätt så najjs. Från sisådär ingenstans så förändrades livet från bra till liksom ännu bättre. Det är ju inte så man klagar direkt. Jag svamlar på!

Magaluf-09 it is och genast är man taggad som få. Dessutom flashade vi till det med 4-stjärnigt hotell och saker och ting klaffar som dom ska. Nu kör vi. åååååh till Maaaagaluf!


Lalalalallalalala!

Nu blir det sängen. Ska jobba imorn så det behövs lite energi ändå. Dessutom ska jag förhoppningsvis träffa den underbara sötnosen Linn imorn så det blir nog kanoners. Som sagt: Fina tider!

PEACE!

Kommentarer
Postat av: P-A under La Luna

Hoppas att bar-strejken är över tills dess, havet sanerat på all olja och att snöstormen bedarrat. Hade planerat en tältsemester i östra Finland men det får väl vänta.

2009-06-14 @ 12:32:50
Postat av: Annika

fan vad det ser gött ut:D ni lär ju få det typ äckligt kul:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback