En ciabatta sitter fint...

Nu är jag nästan överdrivet busig. Jag sa åt Sebbe och Vincent att sitta i kassan en stund så jag kunde gå och beställa bröd. Jag sa i och för sig att det skulle ta lite tid men faktum är att det tog kanske 3 minuter. Men jag pallar verkligen inte sitta i kassan just nu. Det har varit rush sen typ två och nu orkar jag inte va trevlig på ett tag. Dessutom är jag hungrig så sitter och tuggar på en ciabatta med vitlökssalami och tänkte att fan, kan lika gärna dra stråt hela vägen och smygblogga lite. Jag hoppas ingen vet vad jag gör i alla fall. Men jag är ju så smidig så det tror jag inte.

Jag fick bort min tid på fredag i alla fall så nu är det definitivt spik att HBG blir av. Ska blir chocknajjs. Dessutom är jag ju ledig på onsdag så fan det går bra nu. Oj vilken studs.

Men kanske inte ska försvinna för länge. Det syns ju ganska snabbt att inga kolonialvaror plockas. Oops! Men jag återkommer väl nån gång ikväll. Se you later.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Annika

underbar arbetsmoral;) själv tog jag med datorn till jobbet en gång och satt i butiken i täby och chattade. sjukt oproffsigt;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback