Good TAJMS (Mackan har blivit Smackan numera!)

Ja men tydligen så ska man börja blogga på lunchrasterna nere på bygget också. Det är tydligen sådana tider vi lever i. Istället för att klaga så är det ju bara att tacka och ta emot. Och att tugga på en Coco, dricka lite mineralvatten och lyssna på regnets droppar mot fönstret kan vara kanska stimulerande, särskilt när man vet att om 24 minuter så lyssnar jag på Gunnel 62 och hennes utläggning om hur bättre det va förr.

Jag har egentligen ingenting att uppdatera er om eftersom jag skrev precis innan jag gick och la mig igår. Men å andra sidan har det ju aldrig varit ett problem förut. Fina tider är det i alla fall absolut. HBG på torsdag, Maggan i Augusti och låångt bort någonstans i December. Sa jag att det va fina tider? Det tåls i vilket fall som helst att upprepas.

Eftersom jag smygsitter vid chefens dator så vette fan om jag kan infoga någon rolig bild denna gång men jag får helt enkelt kolla runt och se om det finns nånting. Det får bli lite random, känns som en sån dag idag.

Ladada ladidadada Ladadadidaida!!!

Jaha, nähä tydligen så ville inte datorn att jag skulle ladda upp en bild så den fina bilden på grodan och salladen missar ni. Men ni får ta den sura biten av äpplet och köra vidare. Jag slaskar fram ett klockrent slutcitat istället.
15:e Augusti 2009  11:00 - FULLT ÖS
15:e Augusti 2009  15:00 - REDLÖS
22:a Augusti 2009  17:00 - MEDVETSLÖS
30:e November 2009 22:15 ARBETSLÖS!
Som sagt, fina tider!

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Linn

Inspirerad av nån kanske? ;) hihi

puusss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback