Hmm...

Jag ligger här i en hammock på antons kollo och funderar på saker och ting. Vet inte riktigt men jag känner mig fett förvirrad. Jag vet inte liksom hur jag ska förhålla mig till saker och ting längre. Jag har inte känt detta på väldigt lång tid, eller så har jag rentav blundat för det, men jag känner mig på nåt sätt handfallen som om vad jag än gör inte blir som jag vill att det ska bli. Jag har hela tiden trott att jag har full koll på läget och att jag inte behöver tänka så mycket. Men fan jag vet inte, på nåt sätt känner jag att jag tappar hela situationen utan att ha ett skyddsnät att ramla i. Som om jag kommit så långt att jag inte har något att luta mig tillbaka mot. Jag vet inte den känslan slog emot mig som ett korsdrag just nu, just denna dag men jag vet inte om jag verkligen klarar av det. Jag vet vad jag vill och jag vill visa det till hundra procent. Ändå känner jag mig så osäker på hela situationen och det är jobbigt. Men kanske överanalyserar jag allt för mycket och jag kanske ska bara ta det lugnt och låta tiden lösa allt. Men det vill jag inte heller. Men fan orkar inte tänka mer på det idag. Nu blir det Kairo med Front. Kan bli bra... Peace!

Kommentarer
Postat av: Flempa

Herregud asså... Ska göra mitt bästa för att lösa upp dina små tankeknutar ikväll, är väldigt nyfiken på vad som egentligen hänt :P

Postat av: Linn

nämen, så här lät de verkligen inte för några timmar sen :(

puss!

2009-06-23 @ 20:47:00
URL: http://imunwritten.blogg.se/
Postat av: P-A

Såg ett program med Beatles igår. På en turne i USA blev de bjudna till ett stort coctail-party med hela gräddan av USA:s musikelit. Ringo fick frågan om han trivdes.

-Nja, hade nog hellre suttit och tagit en öl med farsan i hans trädgård. !!!!



Så, glöm inte era farsor.- Dom behöver också er.

2009-06-24 @ 15:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback