Inlägg från toalettsitsen

Jaha. Nu sitter man ju tydligen och bloggar via sms också. På jobbet dessutom. Det här börjar verkligen gå utför. Men jag orkar verkligen inte jobba något just nu och eftersom Sebbe är här som extra plockhjälp så tror jag det är ganska lugnt ändå. Och så länge Thomas är här så vill man bara sjunka genom jorden. Fruktansvärt. Men det är ju trots allt bara lite drygt två timmar kvar och så är jag ju ledig imorn. Hoppas verkligen bara det är lika fint väder imorn så man kan strosa runt i stan. Det skulle vara helt magiskt. Sen får vi hoppas att morsan inte börjar för tidigt imorn så man kan hämta Måsen och Annika på arlanda. Har saknat dom små filurerna.

Jag borde kanske ta och beställa lite bröd nu. Ser ganska tomt ut i frysen. Fast å andra sidan ska den inte vara inne förrän åtta så det är gott om tid. Nej jag sitter här ett tag till. Är det någon som undrar så har jag en dålig dag i magen. Kan ju alltid skylla på för lite sömn. Fast å andra sidan har man kört den för mycket (däremot har det aldrig varit obefogat).

Vi får se vad som händer ikväll. Jag gissar att jag drar i mig några kycklingburgare framför U-21 och sen blir det väl senaste wallander. Sötnosen pratade ju nåt om att göra några situps för att bli filmsugen. Kanske testar den. Vi får se. Men jag kliver ut från denna dystra toalett nu och sliter lite dom sista timmarna. Vi hörs väl ikväll igen.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Flemmy

Haha så jävla rätt att blogga från toan på jobbet, älskar den ambitionsnivån asså :D För övrigt måste ja ge en eloge att du redan kommenterat senaste inlägget på Indianbyn, dessutom utan att jag ens hunnit nämna att det kommit nytt material :P Grymt, sa grisen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback