Jobb-igt va?

Jag sitter på jobbet och känner att energin börjar rinna ur kroppen. Å andra sidan är det verkligen inte långt tills jag slutar. En och en halv timme borde jag nog klara utan probs! Däremot så börjar jag känna mig riktigt seg efter dessa 6 arbetsdagar. Visserligen är väl inte 6 dagar på rad så himla farligt men efter en helg med (som vanligt) för lite sömn och en del alkohool så börjar det ta ut sin rätt. Jävligt skönt å va ledig imorn kan jag säga. Får se vad man gör av den dagen bara eftersom alla världens människor tydligen jobbar.

Jag har märkt att jag svär en hel del i mina fylleinlägg. Ber om ursäkt för det. Sånt som händer i och för sig och efter en mördande cykeltur hem från bollsta i väldigt onyktert skick så kanske det inte va så konstigt.

Men men ska väl avsluta den här jobbdagen. Men vi ses väl hos Flemman på fredag. BANGA INTE!

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Annika

veckans solklara happening, klart man inte bangar!:D stockholm boogie va fettskön förresten "Nu åker vi härifrån, och så hittar vi den här killen. Sen dödar jag honom"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback