Leva med ett leende...

Nej men se på fan, jag bloggar ännu en gång detta dygn. Nu har det väl helt enkelt gått åt skogen. Äh vafan jag pumpar på. Har haft en riktigt skön kväll ändå där jag bara chillat och pratat lite djupare saker med betydelsefulla personer. Det är sånt vi gillar. Nu sitter jag väl mest och är deprimerad för stunden att jag kommer va död på jobbet imorn men å andra sidan ska man ta vara på all livskvalitet man kan få tag på och då är vänner och familj ett starkare bidrag än sömn. Så så är det med den saken.

Förövrigt har jag inte lyssnat på en enda låt sen jag kom hem och det är på något sätt väldigt skrämmande. Därför måste jag ju helt enkelt klicka upp spotify några minuter. Vi får se vad min sinnesstämning känner för denna natt.

Jag har insett att jag väldigt ofta ser saker från många olika synvinklar hela tiden och dessutom nästan alltid valt att följa den positivare delen. Jag har också förstått att jag från många håll uppskattas för att jag är så positiv jämt och det känns på något sätt som att det är jag. Jag älskar att va positv. Älskar att njuta av det man har istället för att deppa för det man saknar. Jag älskar att se det positiva i folk och älskar att jag inför en natt bestående av max 6 timmar ändå kan känna mig glad att jag inte gått och lagt mig och på så sätt missat något som stimulerat mitt mentala sinne.

Jag fick förövrigt en riktig flashback från förra sommaren nu ikväll och då framförallt från vår enormt magiska Eurotrip. Satt och kollade en del filmklipp från campingen och fan va jag längtar tillbaka sådär helt plötsligt. Men å andra sidan så ska jag väl inte sakna det för mycket. Jag vet ju vad som väntar framöver. Det blir nog minst lika bra. Som sagt, älskar att se positivt på livet. Livet är fan underbart.

Men eftersom ni undrar så får det bli en bild. Jag har valt den med omsorg för den symboliserar vår resa så otroligt bra. Och om man tänker efter så kan ju minnen ofta vara så sjukt positivt så varför inte?



Magi magi!

Men dags att slaggilagga. Tack mina kära små vänner för att ni lyssnar!

Och vad min sinnestämning valde? Lite oväntat så blev det Teddybjörnen Fredriksson med allas vår Lasse B. Underbar låt.

Men natti natti

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Fernando Torres

Det är inte de possitiva som för utvklingen framåt.

Det var inte bättre förr och nu är det ännu värre. / Bitterfittan

2009-06-16 @ 14:50:53
Postat av: Linn

älskar att du för typ två veckor sen sa att du aldrig skulle skriva ett blogginlägg igen ;D

Postat av: Markus

Det marks att du har javligt trakigt nar inte vi e hemma sa ofta som bloggen uppdateras nu mera. ^^

2009-06-16 @ 20:41:15
URL: http://markusf.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback