Lite varstans, men ständigt närvarande.

Palla va så illamående så att man måste vika ner sig från jobbet. Men vilken helvetesmorgon. Spydde typ 4 gånger. Inte roligt någonstans. Men tydligen så var det än sån dag. Kanske påverkas jag av vädret, emotionella tyngdkrafter eller rentav en överdos av hets. Vad vet jag. Sitter i alla fall och relaxar lite framför burken nu och hoppas jag piggnar till framåt kvällen. Måste ju va pigg och glad tills imorn då det vankas personalfest hos chefen. Gratis dricka vill man ju inte avstå ifrån.

Oktober, då säger jag upp mig från Hemköp. Jag bryr mig inte om vad folk har att säga om det. Det får räcka då. Sen sticker jag väl iväg några månader med grabbsen till nåt varmt billigt land och chillar/partar (det går att göra båda, tro mig) sönder. Sen får vi se i vilket vädersträck vingarna lyfter. Men det känns bra. Äntligen lite framtidsutsikter.

Jag pallante bloggilogga så värst mycket så slänger väl helt random in en bild bara för att framhäva någon slags förändring. För vad vet jag inte men som farsan myntar: Alla förändringar är till det bättre...



Skål på er!

PEACE!

Kommentarer
Postat av: No woman, no cry

Snygga brallor !!!!

2009-06-12 @ 17:14:30
Postat av: Anonym

Asså det låter ju som ett rätt kasst sätt att vakna på:/ men skönt med jobbet, man kan inte vänta sig att nån ska knega på hemköpi en evighet liksom:)

2009-06-12 @ 22:34:29
Postat av: Annika

.. det var jag som skrev det, btw.:)

Postat av: Flemman

Så viktigt att Minis panna är me, den lyfter ju hela bilden ;) Jag vinner ju slitagetävlingen me hästlängder dessutom ;P

2009-06-13 @ 01:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback