Livsnjutning

Fan, jag har inte bloggat sen i onsdags, vad händer? Nej men jag har fan inte haft tid för jag har utnyttjat varenda ledig sekund åt att njuta av livet. Som i torsdags när jag och Flemma hade en livsnjutardag i stan, blev lite glass i gamla stan, öl vid vattnet vid slussen och på söder och lite shopping. Helt underbart. Och igår kom ju Tobbe hem så då fick man lite kvalitetstid med honom också. Vi såg bland annat torsk på tallin och givetvis Sthlm boogie. Skön kväll ändå. Såg ju såklart Sverige också, sjukt underhållande match men tyvärr blev det ju torsk till slut. Men vilken chockmagisk upphämtning! Nu sitter man på jobbet och ska strax in i mejeriets kyla i några ynka timmar. Efter att ha legat ute hela lunchen och njutit av solen blir det nog ganska skönt med svalka! Livet är rätt underbart. Vissa saker skulle ju kunna va lite bättre ändå men det behöver vi inte ta här och nu. Det är ju maggan snart liksom. Vi hörs snart igen. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback