Mot STHLM...

Asså fan va varmt det blev helt plötsligt. Inte så att jag klagar men man måste ju få påpeka det. Jag sitter och lökar på tåget på väg in till stan. Det känns rätt så najjs. Ska ju träffa sötnosen vid skansen så det blir nog en grym dag. Det enda jag i så fall kan klaga på är att jag inte fick sova i morse för att några byggare va och härjade i mitt rum. Ingen aning om vad dom sysslade med men ingen sömn blev det för mig i alla fall. Men skit samma, det är en fin dag. Jag vet förövrigt att det här med radbrytningar inte fungerar så bra via mobilen så ni får ursäkta mig. Men men. Jag har inget att skriva, eftersom ni säkert förstått att jag och Niffää va och hämta Annika och Måsen för en stund sen på arlanda. Lökigt i bilen kan man säga. Men fan orkar inte skriva så mycket. Tror jag ska ringa Flemman och kolla om han lever även denna dag. Blir nog bra. Vi hörs väl senare. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback