Över skeppsbron bort till andra sidan stan...

Kolla på klockan kära vänner. Vad sysslar jag med? Jag ska liksom upp om mindre än fem timmar. Allvarligt så förstår jag ibland inte varför jag utsätter mig själv för detta egentliga lidande. Jag tänkte faktiskt där under ett starkt ögonblick att jag skulle sova tidigt ikväll för att för en gångs skull inte va överdrivet trött under en öppning. Men nej nej sen belv jag galet taggad på att umgås med någon så hämtade Flemman i stan och sen blev det ju roadtrip på det. Så kan det gå och det är som vanligt min melodi. Men vafan, ingen idé att klaga på det. Livet är till för de vakna stunderna. Haha.

Annars en väldigt givande kväll. Som vanligt är dessa små korta men ändå så långa roadtripsen med Flemman eller Tobbe sjukt underskattade av den anledningen att man bara glider omkring dit känslan tar en samtidigt som det alltid blir en massa galet givande samtal. Så vad var det denna gången. Jo vi pratade en hel del om kärlekens alla små gömda vrår och skrymslen men även en hel del om Rudbeck med alla dess små gäng och fack man ändå på något sätt kunde placera folk i. Men kände egentligen inte många så bra men ändå kände man så många tack vare dessa små fack. Man visste vilka som umgicks med vilka och så vidare. Klockrent nostalgiskt samtal var det i vilket fall. Dessutom alltid lika skönt att prata med dig Flemman. Du är mer psykolog åt mig än vad du säkert anar själv.

Det blev förövrigt en väldigt rolig liten tur med bilen denna kväll. Kan ju säga så mycket att vi betade av Djurgårn, halva Lidingö, Danderyd, Kärrdal, Vaxmora, Bollstanäs, Norrviken och Edsviken. Det är rätt bra jobbat ändå!

Men inget mer snack för den här kvällen. Det räcker så. Sovdags för en liten stund i alla fall. Vi ses i vimlet.

Kvällens bild:

Förövrigt måste jag fan klippa mig snart igen. det börjar bli omöjligt att få till någon vidare frisyr med detta hår. Någon som invänder?

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Flemman, hobbypsykolog?

Givande var ordet! :) Jag försöker suga åt mig som en tvättsvamp av alla minnen som poppar upp under samtalen, för det har ju verkligen varit några gyllene år i livet som vi känt varann :P Bara en sån sak som Rudbeckstiden liksom..



För övrigt fick man läsa ikapp en jävla massa, men nu är man me i matchen igen ;) Kul nystart på bloggen, den behövs! :)



För övrigt 2, så är det nån som ska göra ett besök hos frissan snart så äre jag ;P

2009-06-17 @ 01:56:36
Postat av: Jenny

Var är bilden tagen och när ?:)

2009-06-22 @ 08:12:08
Postat av: Jenny

Eller hör inte bilden ihop med kvällen ? :(

2009-06-26 @ 21:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback