Sängen snackar

Fan det här ska bli min nya grej. Att blogga från mobilen. Det är ju klart skönare att skriva ner ett par rader när man ligger inlindad i ett varmt täcke i sin säng än att sitta i en inte alltför bekväm datastol. Dessutom är jag ju så van att skriva sms så det här känns bara skönt. Däremot börjar man direkt känna sig sjukt trött så fort man lägger huvudet på kudden och det kanske är mindre bra för min kreativitet. Men men, det får gå som det går. Vad har nu hänt sen senast. Ja egentligen ingenting är jag rädd. Försökte kolla lite på film men jag orkade knappt börja innan jag kom på mig själv med att klicka upp internet. Vet inte varför men antar att det bara va en sån kväll. Sånt som händer kan man säga. Nej låt oss prata lite om imorn istället då det ses betydligt mer intressant ut. Först på morgonen ska jag hämta mina små vänner på Arlanda. Ska bli kul och se dom faktiskt. Sen hade jag tänkt åka in till Skansen och möta upp Linn så vi får hoppas att det kan bli lika underbart väder som idag så man kan mysa runt i stan. Sen imorn kväll tänkte jag hälsa på Usman på jobbet. Vår egen lilla chokladgubbe har ju nämligen gått och blivit spärrvakt och den här kvällen sitter han nere i väsby. Kan bli riktigt kul. Och hinner jag däremellan titta på Sverige-serbien så blir det ju bara ännu bättre. Låter som en dag jag kommer uppskatta i alla fall. Men dags att sussa så jag inte går runt och gäspar imorn. Det går ju liksom aldrig hänt förut. Host host! Men vi höres! Peace!

Kommentarer
Postat av: Annika

Så jävla guld att ni ställde upp att hämta! Ursäkta om vi var sega, men det var liksom bara några timmar sen vi satt på ett tunisiskt hak pch rökte vattenpipa med en gubbe som älskade bob dylan och ville köpa mig för 600 kameler. förvirrande tider Jesper, förvirrande tider..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback