Stinsen bland annat

Nehepp, tydligen så är det ingen som orkar/vill kommentera längre. Va ju tydligen världens hype nyss men nu har det ju lagt sig så nu får man väl återigen blogga i det tysta. Men jag pumpar på. I brist på annat denna kväll så är ju uppslaskningen av ett onödigt blogginlägg rena lyxen i tillvaron. Bättre än så här blir det inte.

Men jag måste ju passa på ändå att hylla min dag. Ni hörde ju senast attt jag satt hos Flemsy och var på väg till Sams Kebab. Kan ju flika in där att den kebaben satt väldigt skönt. Helt underbart. Vi strosade sen runt ett bra tag i Sollentuna Centrum. Den stora frågan är i och för sig varför men eftersom jag inte ens försökt tänka ut ett bra svar så struntar vi i det. Vi fick sen för oss att åka till Stinsen och glida omkring där, inte ofta man är där liksom. Rolig grej: 14:30 Sollentuna - Strålande solsken. 15:45 Sollentuna - Monsunregn. Vad hände? Ajja, Stinsen var det och jag vet inte vad som gör det men jag trivs inte där, det är för mycket stora ytor. Men det är väl bara min gamla torgskräck som spökar. Vi letade sen upp och ner i centrumet efter ex-rudbeckare utan större framgång. Eller ja vi gick ju till Akademibokhandeln och terroriserade Linn lite så okej då. Förlåt föresten sötnos om vi va jobbiga men Flemman hade ju förtvivlat svårt och bestämma sig!

Men i alla fall så åkte vi sen hem till mig och kollade sällskapsresan. Lika jävla bra som alltid. "Men fan Robban, Jag har ju bilen på Arlanda" Haha! Jag skjutsade sen hem Flempifloss och sen dess har jag bara lökat sönder. Kollade iofs den sköna matchen mellan USA och Egypten och där kan man ju egentligen bara säga en sak: CHARLIE DAVIES <3!

Men palla palla. Jag ska väl dra mig tillbaka och sussa sött efter en intensiv helg. Magiska tider nu! Puss på er allihop och en lite större till dig Linn. Godnatt!

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Stromboli

Tänkte att ja slopar kommentaren eftersom du jobbar bättre i de tysta, men låt gå, slaskar fram en iaf :)



Stinsen borde ju passa dig utmärkt, hitta yta liksom :P

2009-06-22 @ 01:11:46
Postat av: Linn

men jesper när du går från att blogga en gång var femte månad till tre gånger per dygn är de väll klart att folk inte hänger med? :)



hihi de va ingen fara, såg att ni gick fram o tillbaka ett tag men mer än så störde ni ju inte!!



puss på dej med!

Postat av: Pat (Bror)

Matchen var Brasilien (5 VM-guld) mot Italien (4 VM-guld) och du kollade Hamburgerfolket mot Pyramidkamelryttarna. Somna om !!! / Marley

2009-06-22 @ 15:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback