06:25 - 02:42!

Jaha, så nu va ännu en dag till ända. Och det är inte första gången jag bloggar och för den delen går och lägger mig och känner mig en smula onykter i sammanhanget. Har haft en väldigt intensiv dag och alla ni som känner mig vet att jag trivs som fan med det. Hets är min melodi och så är det bara. Inga konstigheter.

Så ni vill väl självklart veta allt som hänt eftersom ni älskar att följa mitt liv så otroligt mycket. Jag klandrar det inte, mitt liv kan nog vara rätt så intressant. Men jag har i alla fall jobbat denna soliga onsdag (oväntat?) från sju till tre vilket egentligen kan vara ganska segt eftersom jag aldrig någonsin är utvilad när jag börjar så tidigt. Men idag kände jag mig som fylld av adrenalin hela dagen och då gick det absolut lättare. Jag hann plcoka upp både frysleveransen, tobaken och en hel del av mejerivarorna och det kändes nästan som att jag slängde upp allt bara av farten. Riktigt skön jobbdag ändå.

Sen så blev det ju käk hos mormor med dessa underbara pannkakorna. Sitter ju verkligen aldrig fel. Synd lite att jag kände mig lite stressad så jag knappt han prata med henne men  å andra sidan är det ju onsdag snart igen. Efter det så drog jag hem en snabbis och duschade av mig lite sen blev det taxi Tebrand åt Storchen & Criffää med en blixtvisit på systemet som mellanlandning. Sen bar det av till Sollentuna för att träffa Linn. Vi gick runt i centrum och kollade i en massa affärer jag aldrig annars går in i. Men det va helt klart värt det. Vi stötte på Julia mitt i vimlet och även om jag inte har haft någon vidare kontakt med henne innan så var det en liten reunion från Rudbeck och det tackar man ju aldrig nej till. Även fröken Pettersson slaskade fram mitt i allt innan hann försvann som en avlöning. Så på något sätt blev det ändå en ganska händelserik visit i Sollentuna Centrum. I vanliga fall är det ju typ Sams och sen hem men nu blev det lite mer där. Och Linn, ja vad säger man? Puss på dig!

När jag sen hade skjutsat hem Linn till långt bortom civilisationen och vidare så var farsan taggad på att ta en bira på balkongen så det blev lite snack där om massa gamla minnen tillsammans med lite Gyllene Tider och salta jordnötter. Långt ifrån fel det heller. Men kvällen hade inte ens riktigt kommit igång än för vid 8-tiden satte jag mig på tåget till Söder för att möta upp Flemman. Det va dags att gå på bio igen. Vi såg Baksmällan som jag nog måste säga va den sjukaste film jag någonsin sett. Men också klart den roligaste på länge. Haha den va bara sååå skön!

Och när vi väl kom ut från bion så såg det så skönt ut på uteserveringarna på Medis så vi bestämde oss för att sätta oss där en stund med varsin bärka och njuta av livet. Och jag föll in i någon slags koma där mitt i alltihop där jag verkligen bara kände fullständig harmoni. Jag tror det va en salig blandning av ölen, sällskapet, infravärmen, musiken, folket runt omkring och avkopplingen som gjorde att jag hamnade i en sån otrolig skön sinnesstämning. Och det blev det perfekta avslutet på en riktigt härlig dag. Magi.

Men dags att slagga för imorn väntar ju årets största dag på Hemköp och sen direkt efter bär det av till Helsingborg. Niffäää taggar ju tydligen satan ute i Sjövillan så jag hakar ju på av bara farten. Krossa Italien!

Bild? Ja jag slår till idag igen!


Ja den dagen var nog ännu mera fulländad...

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Bob

Skönt att inte vara Solna-tattare. Bira i Solna Centrum ? Nä, Medis regerar i Stockholm. /Marley

2009-06-19 @ 11:21:35
Postat av: Stromboli

Shit, klev in på bloggen idag och så har du slaskat fram typ tio inlägg sen sist, och grymma sådana också, underbart!



Viktigt med de saltade nötterna dessutom, då vet man att man lever

2009-06-20 @ 13:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback