Lite nytt

Det är måndag förmiddag, och jag bloggar igen. Det blev som vanligt ett glapp men det är inget man behöver glappa mycket mer om då det är som det är så jag tänker sätta igång direkt för en gångs skull. En update med andra ord.
Dubairesan va riktigt klockren. Eller det började ju inte helt optimalt när jag drabbades av en febertopp på planet ner och förstörde en hel dag därnere. Sen fick jag mödosamt kriga på i två dagar innan jag på allvar va tillbaka i matchen. Men det tar ändå inte bort upplevelsen i den sjuka staden Dubai ändå är. Allvarligt talat blir jag inte klok på den staden och man vill mest säga: Hur tänkte dom här? Hur får man idén att pumpa miljarder efter miljarder i  att bygga en hypermodern stad mitt i öknen? Oavsett så kan man ju inte säga att resultatet är annat än coolt även om det fortfarande är galet långt ifrån klart alltihop. Man kan nämligen inte gå många meter innan man stöter på en lyftkran eller byggarbetare. Men vad gör det, när det bara kryddar upplevelsen.

Nej, jag måste tacka min eminente fader för resan och jag kan defenitivt lägga till Dubai på listan över städer jag sannerligen uppskattar. En riktigt häftig stad, alla kategorier och jag hoppas jag kan åka tillbaka dit om sisådär tio år och se utveckligen, Det lär bli som att åka till en ny stad. Jag lovar.
Det är Snappers-premiär på onsdag och jag är helt sinnessjukt taggad. Om allt faller ut väl med pluggandet så blir det här min sista säsong i gulsvart och jag ska fasiken köra all in ordentligt nu. Och nu när jag kommit igång med träningen ordentligt så känner jag mig mer redo än någonsin. Fan va kul det ska bli. Och sen väntar ju Näshagen och korpiaden och allt därimellan. Kan bli så otroligt bra det här. Älska!
Bajen då? Ja det är ju Assyriska imorn och det känns lite obekvämt med tanke på att vi nog minst måste ta en pinne för att hänga med i getingboet som kallas superettan i och med den onödiga förlusten i lördags. Men det ser ändå bättre och bättre ut för varje match och förhoppningsvis kan vi visa att vi inte hör hemma härnere när vi sen ska möta bottengängen Brage och Väsby hemma på Söderstadion. Där måste det bara bli sex pinnar. Annars kan vi ju nästan vänta in 2011 och AIK och glömma det här året.

Men Assyriska Away blir nog ändå kul trots att tjafset med bojkott nog förstör en del med publiktillströmmningen. Men det blir till att ösa på ändå och hoppas på det bästa. Inget mer med det liksom. Hoppas att Linus fortsätter att ösa in mål också. Det är alltid välkommet. Och vinner vi imorn ser det fortfarande riktigt bra ut. Kom igen nu Bajen!
Helgen blev oväntat väldigt lyckat. Det blev visserligen två kvällar på hemmaplan med öl och youtube men det va verkligen otroligt skönt ändå. Criffää får återigen ta på sig hjälterollen med hans sällskap och även Niffää ska ha en eloge som youtube-master i fredags. Stort grabbar, riktigt stort. Sen kan man ju flika in Tobbe på hjältelistan också bara för att han är hemma. Det är sjukt efterlängtat. ÖÖÖÖÖS!
Fan jag, och blogga mitt på dagen är ingen optimal kombination så jag tänker nog inte skriva så mycket mer. Resten av dagen kommer att spenderas på gymmet, sen i sällskap av Tobbe och förhoppningsvis övriga Indianbyn och det blir säkert grymt. Och imorn är det som sagt Södertälje som gäller. Ser med andra ord ut att kunna bli en bra vecka det här också. Nu blire ett avsnitt Prison Break och en energidryck. Hörs sen.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha underbart att du aldrig bloggar på dagarna. Du borde verkligen va född nånstans där det är så varmt på dagarna att de sover bort dom för att sen umgås hela natten!

Postat av: Annika

Jag tror det är bäst när du bloggar sent. Du skriver tre gånger såm ycket då;D

2010-05-07 @ 22:48:24
URL: http://nobigfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback